Måndag 1 november 2010

jag borde ta tag i mitt bloggliv, det går sådär.. men ja tiden
går fort när det är roligt! Tänk att det redan är november, galet.
Halloweenhelgen var kanon, stort firande här i US and A.
I fredags var vi dock och bowlade, himla festligt. en strike för
mig, grattis! annars gick det kanske lite si och sådär. . hehe.

I lördags var det iallfall halloweenparty som gällde!! Vi förfestade
hemma hos peter & patrick, skoooj var det. sen är det rätt suddigt
dessvärre, hoppsan som det kan gå. jag kom hem iaf, känns att
som ett tack vore på sin plats (:

jag har snott lite bilder från nathalie och lisa nu som jag tänkte
bjuda på, snygga var vi ju iaf!!


jag utklädd till ängel!

svampdj? neeej det är ju peter!

geeken nathalie och wonder women charlotte

en nördig nathalie, en läskig docks sophie och en nyckelpige lisa! :D

charlotte och sophies pojkvän christoffer! :)

idag har nathalie och jag powerwalkat utan att fika på starbucks efter, FRAMSTEG!! (: hihi.
puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback