Måndag 8 november 2010

New York City Marathon

ja jag deltog ju givetvis inte om det nu var någon som var osäker för en
liten sekund. Men när ett av världens största maraton lopp går i stan kan det
vara ganska kul att kolla! var där med familjen och deras vänner, kanonväder!!
jätte fina höstfärger och solen sken, känns verkligen inte som jag jobbar när jag
jobbar på helgerna ibland, vi hänger typ bara och busar rundor :)
efter vi hade varit i central park i några timmar gick vi tillbaka till oss och alla
barnen lekte finfint, vi beställde hem massa god italiensk mat och tog det bara
hur lugnt som helst, mysig söndag. Var hemma hos Hanna sen på en liten födelsedagskvällsfika
och det var mycket mysigt (:

Idag har jag tränat på morgon, sen fikade jag med Hanna, och nu sitter jag här och
käkar lunch och ska snart hämta kidsen. Dagarna går verkligen så snabbt!
Jag har äntkligen lyckats kolla ikapp Gossip Girl och OM jag är taggad för kvällens
avsnitt, jo man kan ju säga att jag är det :)


Det var ju en del människor som var med och sprang om man säger så.. =)

jag och Emily med loppet i bakgrunden

heja heja heja.

hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback