Onsdag 3 november 2010

Onsdagssimning!

Yepp idag var det onsdagssimning och dagen till ära vad Sophies pojkvän Chrisoffer
och Nathalie med. Skoj, nice med pool i byggnaden, jag kommer bli för bekväm,
känns sådär bra. iallfall gick det bra att simma! alla var mycket söta i sina badmössor,
det är ett krav att alla ska ha det, det enda som är bra antar jag är att alla är lika fula
i badmössa, så det blir en jämn nivå på fulheten så att säga. ursch vad pladdrar jag om,
hehe. dagen har flutit på finfint, simning för barnen också på ett träningscenter sen middag,
spelade lite spel, puss & godnatt :) jag är trött, skyller på simingen. Måste verkligen titta ikapp
de två senaste avsnitten av gossip girl men jag orkar inte riktigt, känns som höjden av slöhet.
men jag kan ju inte ha tappat intresset för gossip girl ? ve och fasa hemska tanke,
nu får jag ta mig samman och se hur det går för chuck & blair (;

Kommentarer
Postat av: Noomi

Kul att du hade roligt på badet. Nu är jag och Leo hos din Mamma. / Noomi

2010-11-06 @ 20:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback