Tisdag 9 november 2010

Höstmys

Idag har jag och Svenja höstmyst lite :) himla mysigt var det! Vi var på ett ställe
som är inspererat av Alice i underlandet, Alice´s Tea Cup heter det och de
har flera 100 olika te-sorter och annat mumsigt. Vi drack persikote och åt creps
med nutella och hallon, det var rättså himla jätte gott =)

Barnen hade bara halvdag i skolan så de slutade redan kl 12, vi tog en kompis
med oss hem från skolan och köpte pizza på vägen hem. Barnen var galna hemma,
dansade loss till Lady Gaga och Madonna! när deras vän blev hämtad satte vi i gång
med läxorna, en timme och en hel del gnäll senare var vi klara. puh!
vi kilade iväg till pappans mottaging för Holdens tand var jätte lös så han ville plocka ut den,
Paige blev jätte avundsjuk för att han skulle tappa sin andra tand när hon inte ens
hade tappat någon så fick muta henne med lite glass och hon följde snällt med :)
Vi gick hem alla tillsammans och hade en lugn kväll, lite TV, lite läsande, middag,
bad osv (: nu sitter jag här och väljer mellan att gå till gymmet eller ta en dusch
och sen titta på Sex and the city, svårt beslut.. nja!


mumsigt persikote.

i jätte fina koppar

Svenja

jag redo att hugga in :)

sex and the city nu tack!

Kommentarer
Postat av: Lisa

creps med hallon och nutella lät som något för mig :)

Mina ungar har också varit galna till dans idag. Lady gaga och nya favoriten Only girl (har typ hört den 20 gånger idag....)

2010-11-10 @ 02:56:25
URL: http://lisahammarang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback