Torsdag 18 november 2010

Impusköp

Jag har verkligen alltid varit en impulhandlare, hittar jag något jag
vill ha slutar det oftast med att jag köper det, även om det verkligen inte
var planen. Att försöka planera i förväg vad man ska köpa är också hopplöst för
mig, det slutar alltid med något annat. Idag skulle jag bara köpa några bananer,
det gick  s å d ä r. 



kom på att jag behövde något som matchar min svarta jacka. .

kom på att jag behövde något som matchar min rosa jacka. .

och jag behövde faktiskt en ny tjocktröja, intalar jag mig själv (:
haha japps så kan det gå! nöjd med mina inköp är jag iaf!

nu ska jag hoppa in i duschen för att sen ta med mig morgan och käka
lunch med Hannah i riverside park :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback