Fortfarande fredag 15 oktober 2010

GAAAAHHHHAHAHAHHA IIIIIIIIIIHHHH AAAAAHHHHH!!!!!!

Gossip Girl inspeling idag i Brooklyn, jag och Sophie var
på plast! Dock var det sista dagen så det var rätt dött, ingen inspelning
när vi kom direkt med, gick och spanade lite och helt plötsligt
ser vi Ed Westwick, aka Chuck Bass gå mot oss!!! ÅH! om han var snygg
i verkligenheten? SOM HAN VAR! var mindre än en meter ifrån mig när han
passerade! Dock ville vi inte springa fram eftersom han var mitt inne i ett
samtal med någon, men ändå! jag är rätt glad nu kan jag säga!
Såg även Matthew Settle, som spelar Rufus Humphery och
Kelly Rutherford, som spelar Lily Bass, lyckades ta en
snabb bild på henne!! Ganska coolt, New York, staden där allt händer!


Lilly Bass påväg till inspelningen!
Tyvärr var vi tvunga att gå för att åka hem och hämta ungarna,
men de lär ju spela in fler gånger i stan (;

Kommentarer
Postat av: ..

ofta du tar foto på folk sådär, tänk själv hur kul det hade varit om någon du inte kände tog foto på dig fast du kanske inte ville, man kan ju ha lite stil i alla fall.

2010-10-18 @ 16:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback