fortfarande måndag 4 oktober 2010

Fina fina värdfamilj!

Idag kom Howard och Cal hem från Paris, efterlängtade av alla!
Hade verkligen absolut inte räknat med detta så de överraskade mig
verkligen med en liten present! och det var den sötaste lilla plånboken
från Longchamp jag sett, ljuslila och perfekt för skrammel och några kort.
underbart med två värdpappor =)



Hade verkligen en kanonkväll med barnen, de var så himla busiga och söta,
vi sprang runt och lekte tag (kull, pjätt eller vad det nu kallas) och det slutade
med att vi tre hamnade halvt brottandes halvt kittlandes i värdföräldrarnas
giganstiska säng! jag som är extremt kittlig på halsen mot två 6 åringar
var galet, jag skrattade och skrek till jag nästan grät, och de var överförtjusta!
Sen blev det How I Met Your Mother följt utan Gossip Girl för mig framför TVn :)

I morgon blir det frukost med tyska Svenja på Magnolia Bakery,
världens bästa cupcakes, mums!

GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback