Fredag 1 oktober 2010

Fredagkväll!

Det har varit en lång dag idag. Första fredagen i varje månad slutar barnen
skolan kl 12 istället för 3, så dagen känns då plötsligt hur lång som helst.
Howard och Cal åkte till Paris igår, så jag och farmorn som bor här just
nu tar hand om Holden & Paige. Det går bra! en del tårar igårkväll dock 
men annars har dagen gått bra. Lunch på subway, playdate och artclass är
vad som har hänt idag. Farmorn lät mig sluta en halvtimme tidigare så nu ska jag
göra mig i ordning för att möta upp lite girls vid times square och se vad kvällen
bjuder på! :)


NYC!


Kommentarer
Postat av: Louise

Tack för den peppande kommentaren! Hoppas att allt är bra i USA för dig! :) Kul att du tycker att bloggen är bra!

2010-10-02 @ 16:25:21
URL: http://sundaay.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hejhej :) Ja det ska verkligen bli jätteroligt att äntligen komma iväg! Läste din blogg & såg bilderna från New York och blev (om det är möjligt) ännu mer taggad! :) Jag ska bo i bronxville, ca 30 minuter med tåg från NYC! :)

2010-10-03 @ 00:00:28
URL: http://thecityandhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback