Fredag 15 oktober 2010

Bildbomb!!

Bjuder på en bildbomb sen igår då jag och Laura tog en
morgonprommenad över Brooklyn Brige, enorm bro verkligen!
Härligt och skönt höstväder, trevlig förmiddag :)



Gårdagen flöt på finfint, Cal kom hem från jobbet (han reser hela veckan, mån-tors)
vi hämtade barnen på skolan, lekte lite i parken. Gick till Howard mottagning, barnen
kollade tänderna. Howard frågade Cal vad han tänkte fixa till middag, slutade
med att vi gick ut och käkade, mums! :) avslutade middagen med att dela
en brownie glassbomb med barnen, ännu mera mums (:
På kvällen tog jag mig hem till Sophie i Brooklyn för att tillsammans med
Nathalie och henne köpa Ben & Jerry glass och kolla film, en mycket fint
torsdagkväll! Dock borde jag kolla min hörsel efter denna insidenten:
Sophie när vi ser på film "jag skulle vilja veta hur en scen är uppbyggd"
Jag tror att hon säger säng och svarar "amen det är väl bara att gå till IKEA
så får du se!" Sophie "Va???" och Nathalie börjar asgarva! vi med såklart
efter att ha fattat hur fel jag hörde, skrattar fortfarande lite när jag tänker på det.

Nu är klockan snart halv 10 och jag ska göra mig i ordning för att möta
Sophie :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback