Fredag 22 oktober 2010

Hejsan hoppsan!

Dålig upptarering, japps det är verkligen sant! men känns som att vardagen
bara flyter på och så hejsan hoppsan är det fredag, vilket iofs känns ganska bra :)
I onsdags var jag och Sophie och simmade, heja oss!! Går lite sådär för mig när
hon vill lära mig bra övningar, ibland känner jag mig som en liten manet!
hehe, men vi kämpar på och det slutar oftast med träningsvärk för oss båda ..
Sedan mötte vi upp Nathalie för att mumsa i oss en stoooor salladeslunch,
lite shoppnig innan också, det bara blir så! Utbudet är så stort så det är svårt
att hålla sig.. (:

Igår var Paige sjuk, så vi var hemma hela dagen, gulligt av värdfamiljen att
jag inte behövde börja förän 10, skönt med lite sovmorgon. Jag och Paige var inne
i princip hela dagen, såg på film, läste böcker osv, det gick bra :)
På kvällen tog jag tåget över till Brooklyn för att möta Nathalie och Sohpie för en kvällsprommenad,
även om min dresskod var helt fel (jag i stövlar och vanliga kläder,  som en skogsmulle!)
Ta inte illa upp för du var en söt och fin skogsmulle =) jag fick låna Sophies converse
och det blev en lyckad prommenix! Skratt och prat som avslutades med fika på
starbucks, det måste ju gå jämt ut! Prommenerar man en timme måste man
ju dricka chokladmjölk och äta något gott för att kompensera det man förbrännde
under prommenaden så att det går jämt ut, tycker jag låter fint!!

Nu ska jag bege mig ut på en powerwalk i central park och sen lite ärenden,
nya strumpbyxor behöver inhandlas :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback