Lördag 9 oktober 2010

Jobbar för fullt!

eller inte, nej för idag har nog varit den lugnast dagen någonsin =)
Börjarde jobba kl 12 men då var barnen inte hemma från sin cykletur med
Cal, och när de kom hem ca 45 min senare var de jätte trötta så Howie lät
dem kolla TV och bara ta det lugnt ett tag. Var ju inte så ansträngande för mig! (:
sen tog vi bussen lite downtown för att möta barnens vänner Emliy och Daniella
med deras pappa och snart två månader gamla lillasyster Mirabell.
Howie har varit sjuk hela dagen men Cal kom dit efter drygt en timme.
Alla stora barnen lekte jätte bra, vi satt på en bänk i solen, pratade och
gosade med Mirabell. Köpte glass och hade det bra! Sen följde vi med
Emily och Daniella hem till dem ett tag, barnen lekte fortfarande jätte bra.
Gick hem och då var Sponge Bob på TV och barnen satt klistrade, jag tog det bara
lugnt, packade upp sakerna från parken, dukade, vi beställde in mat och käkade =)
Sen var det bara bad och sen läggdags kvar! dagen bara försvann.
Gick ner till Urban Outfitters som ligger precis mitt emot vår lägenhetsbyggnad
och köpte ett linne jag spanat på. Har precis tagit lite glass och nu väntas
första fredagsfinalen av IDOL, helt enkelt, en väldigt skön och bra lördag :)


Cal och Paige pysslar om lilla bebisen Mirabell :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback