Måndag 18 oktober 2010

Ny vecka

Första dagen av en ny vecka, det är inte klokt så fort dagarna går!
Idag var jag och tränade på morgonen, sen mötte jag en ny svensk
tjej, Anna, som bor super nära mig, skoj :). Käkade godsalladslunch
och kollade lite affärer. Hem och hämtade barnen på skolan, vi gick
till pianot och sen när vi kom hem var deras farmor där som en överraskning!
Mysigt, hon gjorde mumsig spagetti och köttfärssås, min favorit :)
Barnen är helt inne i en "färglägga" period, typ de ända de vill göra,
så ja vi färlägger loss =) nu sitter jag här framför TV och njuter till ett
nytt avsnitt av Gossip Girl, underbart!


 gulliga lilla Paige idag som ville ha på sig mina stövlar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback