Onsdag 13 oktober 2010

Häng på Fedex

Idag är det onsdag och dagen har bara sprungit förbi!
Jobbade en timme på morgonen med att få barnen redo för skolan,
gick finfint, deras pappa tog dem till skolan och jag lyxade
till det med pannkaksfrukost för mig! wohopps gott var det (:
tog en lugn morgon och tog sedan tunnelbanan downtown för att
möta Sophie och Nathalie vid New York Public Libary.
Nathalie fäller en himla skön kommentar: "jag har varit här massa
gånger, men aldrig sett en enda bok" hehehe, blev lite bokjakt
så vi fick se de rackarna (; så himla fint bibliotek, jag som redan
gillar bibliotek tyckte ju om detta extra mycket, för det är gigantiskt.
Efter det gick vi över till Fexex, ungefär USAs motsvarighet till Expert kanske,
för vi behöver redigera lite foton, kan man säga. hehe.. Efter mycket om och
men kunde vi vara överrens och vi blev nöjda! Jag blev mycket nöjd, bra 
jobbat tjejer! Vi skildjes åt och åkte hem för att plocka upp våra kids på 
deras skolor. Jag, Holden och Paige rusade direkt till simningen efter skolan 
och när vi kom hem var det kvällsmat, känns som att dagen bara försvann. 
Kvällen gick åt till att färglägga och rita med barnen, väldigt lugnt alltså. 
Nu sover de och jag sitter här, funderar på att ta mig samman och gå 
till gymmet en sväng, japps jag borde göra det! 


måste säga att det känns sådär när jag lägger upp bilder på min pannkaksfrukost!
får bli ändring på det och får helt enkelt släpa med kameran lite oftare :) 


 

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Hej! dock bor jag lite utanför NYC, ca 30 min med tåg, New Rochelle heter det! Men är inne i city varje helg så tar mer än gärna en fika eller något :)

2010-10-14 @ 20:30:01
URL: http://mathildahyll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback