Söndag 24 oktober 2010

jag hjärta helg

Underbara härliga helg, alltid efterlämgtat när man gick i skolan
och precis lika efterlängtat nu. Inte för att vardagarna inte är super
på sitt sätt, men man känner att det är helg och det är härligt :)
I fredags blev det utgång för hela sltanet! Kanon kul verkligen,
fina Nathalie ordnade verkligen upp allting kanon, super trevligt
gäng och vi hade mycket kul =) Förfest innan hos några svenska killar
som precis har flyttat in i en lägenhet med utsikt över Empire State Building,
ganska så snyggt faktiskt! jätte trevligt och klubben vi gick till sen
var kanon på alla sätt, ja vi hade kul helt enkelt! Taxi hem och somnade
nog runt kl 6, en lyckad kväll! 


Underbara Lisa med en lika underbar min! haha

Jag med Nathalie i mitt knä (:

Ännu en underbar min från Lisa!

Jag och Nathalie

Empire State Building som i fredagskväll lyste i rött.

Jag och Peter precis när vi skulle gå.

En söt Sophie

I lördags blev det tacosmys hemma hos Nathalie som var ensam hemma i
helgen. Vi gick och handlade tillsammans och lagde till det tillsammans, precis
som hemma i sverige och det var super mysigt och blev riktigt gott!
Bra jobbat tjejer, vi hade riktigt kul och en härlig tjejkväll.
Tittade på "She´s the man" och åt onyttigheter också :)


Härliga tjejer mitt uppe i att laga tacos =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback