Tisdag 26 oktober 2010

Baka baka liten kaka

Igår gjorde jag och Sophie cupcakes, färgglada och mumsiga! :)
Mina små värdbarn blev vädligt glada, Holden sa att det var bättre
än en leksak, sötnos (: Hittade jätte roliga Svamp Bob dekorationer
som vi satte på kakorna, söta. Baket var lyckat och sen flöt
bara dagen på. När jag slutade mötte jag Nathalie och Sophie för
en power walk i central park som sedan avslutades på starbucks.. hehe
skoj och förhoppningsvis brände vi nån liten kalori (tveksamt dock..)


vårt fina cupcakesbak :)

Nu har jag tagit en väldigt lugn morgon och ska klä på mig nu för att ta ut hunden :)

Kommentarer
Postat av: Michelle

Gud vilken fin blogg! Underbara cupcakes, blir lagom sugen ;)

2011-01-12 @ 03:10:02
URL: http://michelleewegert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback