Tisdag 5 oktober 2010

Magnolia Bakery

gör de absolut bästa cupcakesen, brownis, muffins och allt man kan tänka sig,
och det är så fint och mysigt och lite gammaldags. Precis som för Carrie i
Sex and the city är det också ett av mina favoritställen (: . Det som Carrie är
på i serien ligger nere i West Village, har varit där med men det finns ett lite närmare
mig som jag och Svenja brukar gå till när vi känner ett fort sug efter en brutalt onyttig
frukost, hehe :) spenderade morgonen där och sedan gick vi i lite butiker, jag blev
kär i en jacka som jag nog måste köpa i helgen...! =)

Annars flöt dagen på finfint, barnen var snälla hela dagen, inga aktiviteter så vi
lekte lite på skollakplatsen och sen gick vi hem, spelade lite spel, käkade,
de badade och deras pappa gick och la dem vid 8 :) han jobbade sent och kom
sen hem med jätte god fisk och matvetesallad med valnötter till oss, underbart!
dessutom hade han med sig en Ben & Jerry, ännu mer underbart! så nu sitter
vi här och äter Ben & Jerry och tittar på Glee! känns som att det måste bli
gymmet i morgon, jajajajaja och åter ja =)


varmchokladdrickande madeleine :)

Söta Svenja

Kommentarer
Postat av: Louise

Tack så mycket!

Sidan heter: www.aupair-world.net



Ha det bra!

2010-10-06 @ 15:08:38
URL: http://sundaay.blogg.se/
Postat av: Amanda persson

Hej Madde! Du verkar ju verkligen ha det toppen! I New York, fy farao vad grymt! Kan säga att då ter sig Lund, Skåne, Svea Rike inte alls fräsigt. (fast när gör det det egentligen?) Men kul att läsa att du har det bra och lever the New York-life. Kommer du ens komma hem?! Man älskar ju bara staden! Önskar dig all lycka till, och sköt om dig!



//Amanda

2010-10-06 @ 15:51:17
Postat av: Madeleine

Hej Amanda! Åh jag har det så himla bra bra bra! Älskar verkligen denhär staden, det är grymt, barnen är gulliga också :) haha ibland känns det väldigt avlägset, men nån gång gör jag förmodligen det =) Lund i höstmyset är också fint, saknar det lite, men ytterst lite hehe, ta hand om dig!

2010-10-07 @ 20:22:46
URL: http://madeleineinnewyork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback