fortfarande lördag 25 september 2010

ÅH! 

Tog hissen ner till gymmet för att gå på aerobicsklassen kl 12, var lite sen så
med andan i halsen frågade jag om aerobicen hade börjat och om det var okey
att jag var lite sen. Killen i receptionen sa att den var inställd, och jag svarade
bara "aha that´s to bad, I´ll work out by myself then" när plötsligt en av de
personliga tränarna kommer in, och gud ja, han var verkligen en american dream!!
Ljust hår, vitt leende, hyffsat lång och brutalt vältränad, och han säger "or do you want
a private workoutlesson with me?" åh! yes please. Men fy sjutton vad det värker i min
kropp nu! inte nådig träning alltså, ligger död i sängen och funderar på om jag ska krypa
in till duschen. Utmattad men nöjd, privatlektion av super snygg tränare gartis, det är ju
inte helt fel. See you next week maybe? sure! (:









Kommentarer
Postat av: Lovis

You go girl!

2010-09-26 @ 13:26:39
URL: http://somlighet.blogg.se/
Postat av: elin

haha det är madeleine axelssons rätta flyt.

du bara glider gumman.

(L)



jo, jag har kollat flygbiljetter till NY.

vi har lov i skolan v.17 men då låg biljetterna på ungefär 10 000 styck. så jag kollade veckan innan alltså v. 16, torsdagen (vi är lediga på fredagen).

sen att jag stannar i en vecka. är det för lite/mycket?

då gick det sammanlagt till omkring 6000 tur och retur! grymt. noll byten heller!

keep on rocking honey.



hör av dig <3

2010-10-01 @ 15:12:11
Postat av: Felicia

Haha, du med alltså ;D det finns både i NY och Seattle :D

2010-10-05 @ 22:05:19
URL: http://theyearinamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback