fortfarande måndag 13 september 2010

Underbar dag!

Idag har verkligen varit en super dag! Ungarna har varit
så himla fina och gulliga, åh! Jag hämtade dem på skolan vid
kl 3 och de blir verkligen glada när man kommer! Fast det är
nästan kaos på skolan när alla barn ska bli hämtade samtidigt
av föräldrar, nannys, mormödrar och you name it :)
Givetvis är Holden och Paige på olika våningar och de slutar
samtidigt, blir att rusa upp eller ner för trappan med
någon av barnen i handen för att komma till den andras klassrum! =)
Iallafall, efter skolan gick vi till seven11 och köpte SlushIce, inte
jag för tycker det är lite sådär gott, men barnen älskar det.
De fick SlushIce om de lovade att läsa minst en bok när de kom hem,
och de läste utan att man behövde tjata, underbart!
Sen hade de pianolektioner jag var ute och gick med Morgan
under tiden sen gick vi hem till lägenheten och lekte och
spelade Twister. De var lugna och höll sams och allting bara
flöt på toppen. Paige ville att jag skulle ligga i hennes säng när vi skulle
läsa och Holden hade gjort en tecking idag på skolan och jag var med
på den. Det kändes verkligen så himla bra! Gullungar!

Efter att de gick och la sig vid 8 tog jag det bara lugnt,
satt vid datorn ett tag och sen var det premiär för Gossip Girl,
jag älskar gossip girl, allt med det! det är brutalt bra, jag följer
det som en slav, och första avsnittet var super! Det kommer
bli en måndagstradition, Gossip Girl kl 9, jag kommer bara bänkad, haha!

Här kommer två bilder på lägenhetsbyggnaden,
den stora blå, japps där bor jag!




GODNATT

Kommentarer
Postat av: Madde

Så underbart bra du verkar ha det! Jag ska också söka som au pair, bara jag får in alla mina referenser så ska jag skicka in min ansökan! Vore verkligen grymt att få hamna så bra till som du gjort! :)



Ha det bäst!!

2010-09-14 @ 10:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback