Lördag 18 september 2010

VM i chillning.

Ja gud vad jag har tagit det lugnt idag. Var ute första gången med Morgan
för typ 2 timmar sen och köpte pommes och gick hem igen.. hehe.
Barnen har varit hos sin andra pappa hela dagen och de ska sova här.
Jag vaknade vid 2, tog en dusch och hängde lite med Howard och Cal, får frågan
"When did you come home yesterday?" av Cal, varpå Howard svarar "She slept untill
2 pm, that´s good enought for an answer" och så börjar de båda skratta!
Verkligen så skönt att de inte blir upprörda eller så. Sen gick jag tillbaka till min
säng och kollade TV, maraton av "Americas next top model" awesome, såg/sov igenom
5 avsnitt tror jag.. hehe. Helt plötsligt var klockan halv 6, Howard frågade mig vad jag hade
gjort hela dagen "eemm, nothing really, been watching TV and slepping.." och han svarar
"haha we have done the exakt same thing!! our powenap was 2 hours long, awesome saturday"
ja detta har varit den slappaste dagen någonsin.. och nu sitter jag i soffan med morgan och
kollar på House :)

Igår kväll var jag, Jennifer och Sophie på Webesterhall, det är ett ställe
på Lower east side (tror jag) där man kan komma in även om man är under
21, men man är inte tillåten att dricka så man får två stora svarta kryss på
handen. Om det går att tvätta bort kryssen? nejnej, dessa dörrvakter har varit
med förr!! svart spritpenna, de sitter fortfarande kvar.. Iallfall vi hade en super
skoj kväll!! mötte Nicola och Zara där inne och tog en taxi hem vid 5 snåret, lyckat!!



Jennifer och Sophie!!

Sophie och jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback