Lördag 25 september 2010

Dagarna går fort!

Gårdagen var späckad och bara flög iväg.
Gick till gymmet på morgonen en stund efter att ha duschat
och fixar mig gick jag ner för att handla lite till barnens picknick
de skulle ha på eftermiddagen med skolan. Lite frukt, snacks och dricka.
Gjorde också brownies som en överrasking till dem! yepps de blev
öevrlyckliga :) efter att ha hämtat dem på skolan lekte de lite på skollekplatsen
tills all Cal och Howard kom och mötte oss, då köpte gick vi och köpte fotbollsskor
till Paige och sen hade Holden art class. Jag, Cal och Paige gick då och
köpte mat till picknicken, kyckling och annat gott =) sen hängde vi i
central park hela eftermiddagen och kvällen, gick hem vid 7.
Det var så galet varmt! Herregud vad varmt det var igår, över 25 grader
och absolut ingen luft och stekande sol. Men man ska väl inte direkt klaga över
att solen skiner (: sen på kvällen var jag och brasilanska Jaquline nere i Soho,
käkade, pratade och njöt av det varma vädret =) en toppen kväll helt enkelt!

Nu är Holden på kalas hos några vänner och Paige har fotbollsmatch som
Cal och Howard är och tittar på. Jag kunde tyvärr inte gå för var tvungen att
ta Holden till kalset, men nästa gång :). Nu är jag ledig fram till kl 4
och ska gå till gymmet vid 12 för aerobic!

Take care.


picknick i central park

Paige mitt uppe i nån lek

Holdie =)


Kommentarer
Postat av: Anne-Li

Hmm, Sverige-tröja! Är det ngt som du plockat med hemifrån?

2010-09-28 @ 15:40:10
Postat av: Madeleine

just denhär tröjan kommer från deras förra svenska au pair (de har haft en från mexico också) men de har sverigetröjor från mig med :)

2010-09-30 @ 03:29:59
URL: http://madeleineinnewyork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback