Måndag 13 september 2010

Ut och springa!

Japps, japps, jag borde slita mig från soffan och sticka ut och springa
en runda! Howard tog kidsen till skolan vid 8 och nu har jag satt
på en tvätt och ser att solen tittar fram :) Jobbar idag mellan kl
7-8, då hjälper jag Howard och Cal att ge barnen frukost, klä
dem, borsta tänderna oså. Sen tar Howard dem till skolan när han går
till jobbet och jag är ledig fram tills de slutar, kl 15.
Cal åkte iväg till någon annan stad nu på morgonen, tror att han kommer
tillbaka torsdagkväll igen. Lite trist för han är verkligen hur rolig och
tramsig som helst! kan inte tänka mig han seriös på jobbet! (:
Nu är det tid att sticka iväg till Central Park, vet inte vad det
blir resten av dagen men kanske blir att köpa lite fler tränings toppar.
Let´s see.

Lite bilder sen gårdagens shopping (:

Två söta tunikor från H&M

Skön och tunn kofta från T.H

Nya träningskor som ska på nu =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback