Måndag 20 september 2010

Mysmåndag

är just nu i ett litet lyckorus! har precis kollat senaste avsnittet av
Gossip Girl, åh jag älskar det!! hur små töntligt det än är så är
jag en riktigt serienörd, och för tittfället är GG bäst, de har allt!!
kärlek, svek, intriger, familjeproblem, you name it! =)
Gud vad jag ser framemot nästa! Min syster är också bland de största
Gossip Girl fanet som finns, och Vella, Chuck sa "I´m Chuck Bass" i
dagens avsnitt, tänkte på dig! :) <3

Var också säsongspremiär för How I met your mother, en annan
super bra serie, först den kl 8 och GG kl 9, verkligen en mysmåndag!
Blir ingen träning på måndagkvällar inte, då är det serier som gäller,
slötittar lite på Family Guy nu, hihi.

Annars har dagen varit bra! Hösten har börjat komma till manhattan,
jeans och långärmad tröja idag. Fast ser ju ganska mycket fram emot
NYC:s höstshopping, köpte lite basic saker idag på GAP och sen smink
från Sephora, en allmänt bra dag :)

Duschen nu! take care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback