Onsdag 22 september 2010

P som i pilates!


jepps jag var på min första pilatesklass här i USA idag, skoj!
det finns två gym här i lägenhetsbyggnaden, varav det ena verkligen
är stort och där ordnar de också olika träningsklasser för de som bor
i byggnaden, typ arobic, yoga och pilates då =) Vi var 6 stycken på träningen
idag, riktigt lyxigt. Duschade och bytte om oså där, man behöver inte ta med
sig handdukar eller shampoo, allt får man där, lite hotellkänslevarning.. hehe
men det är toppen! Sen käkade jag lunch på stan och skrev ut lite bilder
som jag ska skicka till mormor & morfar, att skriva ut 5 bilder kostade 7 svenska
kronor, billigt säger jag om det! Tänkte skriva brevet innan också
men det var så himla fint och skönt väder, runt 25 grader och sol så jag
bestämade mig för att ta med mig Morgan till central park i stället.
Härligt att gå där, alltid massa människor (:

Dagen med kidsen gick jätte bra, hämtade dem på skolan sen tog vi bussen
lite downtown för att gå på simmlektionerna. Alltling gick fint med gud vad trötta
de blir av att gå direkt från skolan till poolen, Paige satt i mitt knä på bussen hem
och Holden halvlåg över oss. Deras pappa skulle iväg på ett kvällsmöte så jag fixade
mat och skulle lägga dem. Som tur var upptäkte också Howard hur trötta barnen var
och sa att jag kunde låta dem äta framför TVn, skönt för oss alla. De åt snällt och
sen kollade vi lite mer nikelodien innan de ganska snällt gick och la sig, toppen.
Sen kom Howard hem med mat till oss och vi käkade och nu hänger vi bara i soffan,
strax idol för mig :)

I morgon kommer Laura hit efter att hon har lämnat sitt värdbarn på skolan och
då är det jogging i central park som gäller =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback