Tisdag 28 september 2010

Regn, regn, regn och åter regn

Idag har det regant i stor sätt hela dagen, och inte sånt svalkande
höstregn som det är i sverige, utan det har bara varit varmt och klibbigt ändå.
Helt omöjligt att hitta något att ha på sig, på tok för varmt med regnjacka men
man vill ju inte bli blöt iheller. svettigt och jobbigt! Nej, nog med klagandet (:
det har varit en bra dag annars, gjort vettiga saker! som t.ex. köpt nytt
smink och äntligen letat upp ett postkontor så att jag kunde köpa
frimärken och posta breven till mormor och farmor, nu är de på väg! =)

Hela dagen flöt på finfint, efter att ha häntat dem från skolan lekte
de på lekplasten med sina vänner Owen, Choley och Anna, som tur var
det upphåll så att de kunde leka av sig lite!! vet inte hur eftermiddagen hade
känns annars med två eneigknippen till tvillingar! =) Ikväll var bara jag
och barnen hemma för mat så vi åt köttbullar och makaroner, gott!!
De var överlyckliga att jag hade köpt ett helt paket köttbullar på IKEA,
jag är också rätt glad för det =)

Var i gymmet nu på kvällen och sitter nu här med jordgubbar och mjölk,
ska försöka hoppa in i duschen så att det inte blir så sent ikväll, men måste
ju se Idol också, hehe (: I morgon blir det brunch downtown med en svenk
tjej som bor i Brooklyn, mysigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback