torsdag 16 september 2010

så himla trött

ursch och fy vad trött jag är. Har varit en intensiv dag, får bli ett kort litet inlägg.
Powerwalk idag i morse i Riverside park, så skönt väder! Det är så skoj att
alla är så vänliga här, hälsar med "goodmorning" även om man aldrig har
sett varandra förr, tycker jag är trevligt :)
Efter det gick jag ut för att köpa lite träningskläder, kände att de två par
tröjor & ett par byxor jag tog med från sverige var lite lite! Men nu har jag
samlat på mig lit fler (:
Hämtade barnen som vanligt på skolan kl 3, lekte i parken och vi var hemma vid 5.
Då började verkligen världens åskväder!! det var helt mörkt ute och regnet
bara hällde ner! blixtar och åskknallar också, som tur var passerade det ganska snabbt.
Kvällen gick bara bra, barnen var väldigt trötta så de kollade en halvtimme "svampbob"
på TV och sen somnade de så fint :) nu ska jag se idol och också sova fint! :)

godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback