Torsdag 23 september 2010

jogga jogga jogga!!

yes idag har jag och Laura sprungit i central park, duktig värre!
men gud vad varmt det var, ändå var klockan inte ens nio när
vi stack iväg. Var tillbaka hos mig vid 10 igen och duschade och bytte om.
Därefter gick vi lite downtown för att möta Jaqueline, en tjej från Brasilen
som också är au pair, trevlig stund med svalkande iste på starbucks :)
Sen gick jag och Laura tillbaka hit igen för att packa snacks till mina ungar,
vi chillade en stund framför TVn och sen gick vi till barnens olika skolor
för att hämta upp dem. Holden och Paige lekte en stund på skollekplasten
sen köpte vi glass på vägen hem. Efter att ha ätit halva glassen kommer
Paige på att hon inte vill ha mer av sin, snäll au pair som jag är gav jag min
till henne iställtet, kanske lika bra för det blir lätt en glass här och där! =)
Jag gjorde mat till barnen och de tittade på svampbob, tackar gud lite för det
programmet! Kvällen gick bra, jag var ensam med barnen och de tog sina bad
utan större tvång och allt gick fint. Slutade lite tidigare för deras pappa läste för dem
i sängen innan de skulle sova och jag tog mig samman och skrev brevet till mormor,
wie nu ska det bara skickas också! det gör jag i morgon :)


sötnos Morgan och jag på prommenix!



Kommentarer
Postat av: Emilia

Så himla SATC! I love it ;) Vart har du hittat klänningen? Sen måste jag säga att du och hunden var det finaste jag sett!! verkar ju ha det underbart du, gött att höra!

2010-09-28 @ 04:43:46
URL: http://detborjarica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback