Torsdag 30 september 2010


Känns som att ursäkten "nej det regnar för mycket för att gå till gymmet" inte riktigt
håller längre när allt jag behöver göra är att ta hissen från lägeneten dit.. hehe (:

fick en liten kommentar innan på förra inlägget

fia
hej :D gillar din blogg väldigt mycket. jag har lite önskemål, mer bilder tillexempel på lägenheten du bor i och på dig själv. jag är väldigt nyfiken på hur du bor!

ha de bra!

Massa tack Fia! Det glädjer mig, jag ska absolut försöka uppfylla dina önskemål. Det jobbiga är att jag bara
just nu har en systemkamera som är rätt stor att släpa på, men jag planerar att köpa en liten också :)
och då blir det lättare att ta bilder lite här och var! ta hand om dig.  

Kommentarer
Postat av: hanne

åh alltså emma du verkar ha det så sjukt bra! hehe fet pax på att au paira i din familj om de behöver hjälp även nästa år....

2010-10-01 @ 01:19:41
Postat av: hane

okej iiiiingen aning var emma kom ifrån...... för många e och ett m och ett a i ditt namn tror jag bestämt jag måste skylla på........ eller helt enkelt att jag verkligen är för trött för mitt eget bästa haha förlåt madde!!

2010-10-01 @ 01:30:02
Postat av: haNNe

okej men tjena tjejen, kan inte ens stava migg eget namn rätt tydligen..... haha alltså förlåt för tre helt meningslösa kommentarer maddepade men så sjukt härligt att du verkar ha det så bra där borta!!

2010-10-01 @ 01:31:48
Postat av: Denise

gud vad skönt. Jag missade min träning pga SL. skit SL! Men det är roligt att läsa om vad du har för dig. Kramar!

2010-10-01 @ 01:57:26
Postat av: Madeleine

hanne/hane,haNNe (vad du än föredrar?): hahaha tjejen jag skrattar lite åt din flummiga trötthet, du det är ingen fara :)skoj att du läser och jag har det verkligen toppen här, stormtrivs!!



denise: åh så trist, hoppas de kommer klara vintern så att det inte blir som förra året. Tack :) kram på dig med!

2010-10-01 @ 03:23:01
URL: http://madeleininnewyork.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Tack för kommentaren, nu är du med på listan! :) Vilken organisation åker du med? :)

2010-10-01 @ 20:37:01
URL: http://nathalieidasofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback