Måndag 25 april 2011

Här kommer bilderna som berättar vad jag och max hittade på när han var i
stan! Vi hann med en massa aktiviteter :)



strosat runt på 5th avenu

hängt i central park

njutit av solen

max i central park

vi åkte upp i rockefella center

max kollar utsikten

jag klappar lite på empire

vi på top of the rock

jag pekar på vår byggnad!

rockefella center

isringen där folk åkte skridskor i t-shirt

jag med rockefella plaza i bakgruden

vi mötte upp lisa & hennes bror robin för käk

på McGees pub där idén om How I met your mother skapades

åkte downtown och kollade in wall street & ground zero (där world trade center stod)

vi spenderade många regntimmar på American Museum of Natural History
max och ett gigantiskt träd

dinosarieutställningen

givietvis blev det en del shopping också, bio blev det med, både hemma hos
mig och på salong. Vi hade det toppen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback