365 dagar

sedan jag panikpackade med mamma och grät över att behöva lämna kvar så mycket
kläder i sverige, körde mitt i natten till statoil för att krama Lovis en halvtimme,
väckte mina syskon för att säga hejdå och åkte till kasturp med mina foräldrar för att 
vinka hejdå och hoppa på planet till New York. Jag kan i n t e forstå hur fort det har gått.
Ibland kanns det som en evighet, ibland som igår. Ett år på manhattan, jag tänker
inte ens försoka sammanfatta det. Detta år i USA har överlagset varit det bästa i mitt liv,
och jag ångrar inte en sekund att jag åkte. Jag har en underbar värdfamilj, världens
bästa vänner, och min kärlek till NYC är lika gränslos som för 356 dagar sedan.










Om jag skulle åkt hem om några dagar hade jag aldrig kännt mig klar. Jag är inte
färdig med USA, upplevelsen, resorna, mina värdfamilj, allting. Nu ser jag framemot
mina kommande extra 9 månader, som kommer bli minst lika otroligt bra.

I JUST CAN'T GET ENOUGH

Kommentarer
Postat av: Veronika

Grattis på årsdagen! Din blogg är super förresten, även om jag saknar NYC som bara den när jag läser ;) Bra val att förlänga där!!

2011-08-23 @ 21:32:47
URL: http://veronikamariagabriella.blogg.se/
Postat av: Johanna

Forstar preciiiiis hur du kanner... been there, done that! :) Ska du forlanga i samma familj?



-Johanna

2011-08-24 @ 03:39:10
URL: http://loppansworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback