Madeleine och Lisa

Innan man åker som au pair får man jämt höra en massa från föredetta au pairer,
och en av sakerna de sa var "du kommer att hitta vänner för livet". Ja visst minns jag att
jag tänkte, man tror ju sällan själv att det kommer att hända en.
Men som det gjorde! Jag har verkligen träffat bland mina bästa vänner här,
och jag vet om att det kommer fortsätta även när tilden i NYC är slut.
För riktig vänskap håller en evighet, och Lisa, du är en riktig vän för mig.







 



Efter att ha spenderat lördag dag i SOHO begav vi oss upp till midtown för
biomys, det var ju så galet varmt så det kändes som en passande kvällsaktivitet.
Två filmer, mycket skratt, underbar vän och godis är vad min lördagkväll bestod av. 

Kommentarer
Postat av: lisa

<3

Sötnos! Klart vi ska vara vänner för alltid :)

Kan det bli helg nu? Så vi kan hänga?

PUSS

2011-08-02 @ 02:47:35
URL: http://lisahammarang.blogg.se/
Postat av: Madeleine

alltid alltid =). Jaa tack! helg och lisa-häng är vad jag vill ha! PUSSPUSSPUSS

2011-08-02 @ 15:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback