Onsdag 24 augusti 2011

Känner att det vore dags for mig att svara på lite kommentarer jag
har fått, förts och främst vill jag bara säga tack! Det är superkul att hitta
en liten kommentar då och då =)

Mille, stort tack for tipset! Jag ska absolut kolla in det under hösten, låter spännande.

Carro, japps mitt au pair visum är förlängt, dock valde jag att inte åka till Sverige
och förlänga det personligen vilket innebär att jag nu under mitt andra år inte kan
lämna USA, för då blir jag inte insläppt igen, men har jag inte gjort det på ett år
lär jag inte göra det på 9 månader tänkte jag =)

Johanna, ja jag förlänger med samma familj. övervägde aldrig att byta, detta är min
familj, så är det nog bara =) Förlängde du ocksa med samma eller bytte du? Det verkar
spännande men jag kände inte att det var något for mig.

Sedan var det en anonym fråga om jag bara pratar engelska, och svaret är nej.
Jag pratar ju engelska hela dagarna med min värdfamilj och i vardagslivet.
Men sedan med mina svenska vänner pratar jag svenska, om vi inte umgås med
folk från andra länder än Sverige, då pratar vi engelska =)


Nu till något helt annat, jag och Holden var och klippte oss idag. Väldigt välbehöligt
att bli av med slita sommartoppar. Knäppte den här bilden på Holden när han var klar,
och insåg att han är för himla söt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback