shop until you drop!

Idag åkte jag med farmorn till ett stort shopping outlet. Eller nja stort är nog en
underdrift, gigantiskt skulle jag vilja säga. I USA är ju allting större, och OJ så
mycket större outletställen det finnns. Okey sawgrass mills i Florida är ganska gigantiskt
också. När jag och min familj var där 2008 fick vi åka tillbaka, minns inte om det
var en eller två gånger! Mina bankkort gick iaf varma.. Meeen så grymt bra shopping!
Vinterbootsen är redan fixade, till en tredjedel av priset. Så det finns mer pengar över till
shoppig! ja. jag är en shopaholic.. Farmorn var inte riktigt beredd på min shoppinghysteri.
Men mina pappor är fuuullt medvetna. Cals kommenter var "Jag tror inte jag någonsin
har sett henne komma hem utan en shoppingpåsa. Vi är vana"






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback