Söndag 24 augusti 2011





såhär såg Broadway ut i söndags morse innan jag steg in i byggnaden,
det hällregnade!! men det hade det visserligen gjort sedan midnatt.
I lördags när jag kom hem från LI mötte jag upp Sofia som var inne i
city, vi fikade med motroskaka på Grums här på upper west side sedan
gick jag hem och fixade mig för utgång. Det blev rätt vilt. utgång och
efterfest och efterefterfest ledde till att jag var hemma vid halv 11, meeen
det är ju staden som aldrig sover. 





Efter att ha piggnat till något efter frukost och en dusch ringde min amerikanska
vän Natalie mig, hon är barnvakt till Holden och Paiges vänner så lärde känna
henne genom deras skola. Så himla mysig tjej! Vi spenderade dagen med
lite shopping i soho (såklart..) och sedan käk, men ja, hällregn. Det blir alltid
lite panik när det regnar på Manhattan för regnet har ju ingenstans att ta vägen,
äskade, underbara betongdjuglen, men brunnarna svämmar över och allt är blött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback