13 december - lucia

Okey det här inlägget skulle ju såklart ha publicerats igår men blogg.se
var värdelöst och vägrade lägga upp bilder.

Idag är det den 13 december och "riktiga" luciadagen, tänk så mysigt på
alla skolor där det har varit luciatåg dagarna långa :). Jag har försökt förklara
lite hjälpligt för mina barn men de tycker att det är en lustig tradition.
En vän hade lagt ut avsnittet av sunes jul när det är lucia på facebook.
Vilken himla bra julkalender det var, jag skrattade åt den nostalgitrippen :)

Här kommer några luciabilder som min fina vän Sofia lyckades ta.
Tyvärr blev inte någon av bilderna från Victorias kamera så lyckade,
nåja, det är inte det lättaste att ta luciabilder på en mörk nattklubb







Nu ska jag ta mig till gymmet, heja heja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback