Bulletproof


är vad min nya iphone är nu. Köpte nämligen med mig markandes
säkraste skal från Appel, för att trasha en till iphone är inget som
jag skulle vilja råka göra igen. Usch så dumt, och jag hade verkligen
ångest för att berätta för mina värdpappor också, men lyckligtvis är
de världens absolut bästa, alla gånger. Det hände i fredags under en kväll
som lite smått spårade ur på griffin, och när jag ringde dem i lördags
för att önska god jul sa jag att jag hade lite dåliga nyheter, fredagkvällen
hade blivit lite vild och skärmen på min telefon var i tusen bitar.
Det första Cal säger tillbaka är "Men är du okey? Mår du bra??",
jag svarar att ja jag mår bra men telefonen är rätt förstörd, varpå han
säger "jaajaa!! Men så länge du mår bra är det lugnt, vi kollar på telefonen
i morgon". Lättnad var bara förnamnet av vad jag kände då. Sedan visade
jag dem telefonen i söndags då jag kom hem och de skrattade bara lite,
sa att sånt kan hända den bästa och Howie erkände att han var inne på
sin tredje iphone. Att olyckor händer och att man lär sig av sina misstag
är verkligen mina värdpappors filosofi, vilket gör dem till så himla bra!
Jag är verkligen lyckligt lottad, ett Appel besök senare och en eftermiddag
men att synca den nya telefonen till datorn sitter jag här nu med iphonen
som om att inget hade hänt. Men med en erfaranhet rikare, köp ett ordentligt
skal från början om man är lika klumpig som jag :)


Mirakulöst fungerade alla fuktioner, om lite långsammare även när den
såg ut så här.


bulletproof


Kommentarer
Postat av: Angelica

Madde, det var nog utan tvivel det absolut fulaste skalet jag någonsin skådat! Hhaha, du är för himla go!!:)

2011-12-29 @ 09:17:59
Postat av: Madeleine

Men jaa.. Haha, nu är den så himla stor och störig så att jag vill kasta den i golvet, men det ska den ju tåla nu, haha..

2011-12-30 @ 04:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback