Söndag 11 decembee 2011

Varför sluta luciafirandet ? Absolut inte. Fest på Hudson Teracce som international swedes
ordnade, mysigt med massa svenska vänner, glögg och lussebullar, och givetvis, ett luciatåg. 
Drogs ihop ganska sponant med ett gäng glada killar och tjejer, jätte mysigt och otradionellt
traditonellt luciatåg på en nattklubb. Sweden feeeeeling!


Jacob, Sofie, Victoria och Sara redo att lussa


Ser ni vem som är lucia ? Yaaay, det är jag!! Det var verkligen hur kul som
helst och alla var jätte söta och fina och sa massa snälla saker haha!
Kändes riktigt bra och skoj. Jag hoppas att någon lyckades ta lite
närmare bilder, får köra bildjakt i veckan :)

Idag känner jag mig sjukt sliten. Dansade på Hudson tills de stängde kl 4 och
gick sedan ut och käkade pannkakor vid halv 5. Hur underbart är det inte att
diners har öppet dygnet runt och du bara kan sätta dig ner för pannkakor
efter en utekväll. Ganska underbart känner jag. Har varit hemma hos Angelica
idag på supergod bagel-lunch och sedan har jag bara chillar loss hemma, mysigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback