Söndag 4 december 2011

Hela gårdagens eftermiddag spenderade jag med julklappsinhandling, det gick
sådär bra. Inte helt nöjd men inte heller missnöjd, godkänt :).
Jag älskar att shoppa ensam, det är så skönt, man får gå i sin egen takt, kolla
var man vill osv. Helt klart fördelar. Julpyntningen har börjat komma igång
på allvar och det säljs julgranar lite överallt. m y s i g t.


såhär såg upper west ut igår. De har ju öppat ett nytt century 21 där, bra
mycket bra så att man slipper trängas nere vid wall street.


Sedan tog jag mig ner till west village för att besöka sockerbit. Det är så
lätt att vara svensk i NYC, godis, fika och allt man saknar i matväg är så
lätt tillgängligt!


Lördagsgodis!!! Jag och Vickan njöt i stooooora drag i hennes soffa
framför en film. Otroligt skönt med myskväll och tjejsnack.

Promenixade från Vickan sen på kvällen, även om man har sett empire state building
flera 100 gånger är den för mig ibland ganska mäktig.




ja jag vet att mina bilder är sädär men hade bara iphonen för Vickan hade mina
kameror hos sig, kommer vi ihåg det och jag tar med dem hem? Nej.. Vi två
i ett nötskal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback