Tisdag 6 december 2011

Veckodagarna är rätt basic, jag har inget direkt att blogga om, gym, playdates,
läxor, häng med Angelica. Japps that´s it. Känns som att man går lite på sparlåga
såhär innan jul, vädret är otroligt trist. Regn och 10 grader idag, julkänsla=noll då.
Men det är ju några veckor kvar så det ska nog dra igång ändå :)

I söndags hade jag och Sara som sagt en mysig ikea-date. Köttbullar och kanelbullar,
så himla bra. Inhadlade även lite gifflar och marsipan, tänkte göra lite julgodis med
marsipan. Skulle vilja ha knäck också men känns tveksamt om jag vågar mig på det.
Kanske ska köra på ischoklad, fixar mamma det känns det ju lagom simpelt för
att göra med kidsen :)









Bra sätt att spendera en söndagkväll på =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback