Torsdag 8 december 2011

A fact of life, after Monday and Tuesday even the calendar says
Wendnesday
T
hursday
F
riday

Ungefär så känner jag. Veckan har verkligen bara sniglat sig fram långsammare än
långsammast. I morgon är det fredag, halleluja. Det är verkligen inte så att det är
dåligt på något sätt! Men ibland går en vecka bara så sakta. Onsdag var en bra dag
iaf för jag fick skypa och chatta med Lisa halva (hela) dagen om allt och inget och
däremellan. Mycket bra <3. Idag power walkade jag med Sara på förmiddagen och
uträttade några spännande (otroligt tråkiga) ärenden inför en mycket bra julklappsplan
jag och barnen har på g. Fredag i morgon, äntligen.


Tack gud för frozen yogurt och Angelica. Okey jag erkänner att jag i princip
har med chokladsås än froyo här, sånt som händer! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback