Fredag 4 februari 2011

En bra vecka

Under veckan som gått har jag bara njutigt av att ha friska barn
som gått till skolan och haft playdates och allt har varit i sin
ordning :) Har hunnit med två pass på gymmet med personlig tränare,
jag är verkligen hopplös på alla maskinera osv, need some help please,
och det fick jag och det gick fint. Självklart har jag även hunnit med
både kvällsfika och dagsfika med fina Nathalie på union square, mys och mums!
Igår tjuvstartade jag helgen med att fira min tyska vän Svenjas som fyllde
25 på Vapiano nere på union square, det var verkligen ett toppen ställe!
Fräscht, tredigt och prisvärt! dit vill jag ta mina tjejer, lördag säger vi ? :)
Hade en kanonkväll med god mat och trevligt sällskap som sedan övergick i barkväll.
Nu ligger jag i min säng och funderar på att antigen somna om eller
göra något vettigare, men faktum är att det är nog det vettigaste att somna om!

NATTI !


pestopizza, mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback