Lördag 19 februari 2011

Sjukstuga

ja usch nu har jag trillat dit :( kändes dock lite väntat iom att Nathalie var
sjuk för någon vecka sen, och Holden i veckan. Skulle egnetligen åkt hem
till Nathalie som har fritt hus pga bortrest värdfamilj men istället ligger jag
i sängen och hoppas att jag inte ska kräkas igen :( blää..

Igår var iaf en höjdar dag! Lunch med vårvärme, Nathalie och Sanna i 
central park och lite prommenad. Därefter en helkväll med middag tillsammans
med Nathalie och Emma på Vapiano, lite barhäng och sedan mötte vi upp
ett stort gäng vid Covet, dansade ett tag innan vi gick till Nikki Beach allihopa
och där mötte vi upp Peter tillsammans med Sofia, Sanna, Micke & Remmington.
Vi dansade loss allihopa och hade en toppenkväll! Jag och Nathalie tog tunnelbanan
hem till henne i Brooklyn tsm och när vi kom hem var vi såklart hungriga och tyckte
att poppa popcorn var en utmärkt idé. Tror aldrig att det har misslyckats så.
Det rök verkligen från mikron och hela popcorn påsen var bränd! Nathalie
öppnade dörrar och fönster för att vädra och slängde ut popcorn påsen.
Det spännande var att vi dagen efter inte kunde hitta popcorn påsen utanför
dörren och att det fortfarande luktade bränt, dessutom fick det vi mikrade
dagen efter också en fin lukt av bränt popcorn. Ja vi borde kanske öva,
i nyktert tillstånd..

nu blir det film och återhämtning till 100% !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback