Måndag 14 februari 2011

alla <3 dag

vilken underbar dag det har varit idag! Bästa vädret på väldigt länge,
milt och solig, jag har njutigt. Dessutom var det en så fin alla hjärtans dag.
Det är ju en dag då man ska försöka spendera tid och pengar (kanske inte nödvädigtvis)
på de nära och kära i sin omgiving som man tycker om, jag tycker jag
lyckades ganska fint :) det började med att jag unnade mig själv
klippning, styling och slingning av håret på förmiddagen, känns fint
och fräsch nu! Sedan gick jag och köpte Valentine´s day kort och stora
chokladdoppade marshmallows till barnen. Sen gick jag och käkade
lunch och skrev korten. Efter det gick jag hem till Allyson & Justin
för all lämna deras kort och korten & godiset till Daniela, Emily och Mirabel.
Precis när jag kom skulle Allyson gå och hämta Emily och Daniela från skolan.
Så jag hängde på, sådär helt sponant, och det var så värt det. Trots att jag
verkligen inte var påväg åt det hållet och egentligen borde gjort lite andra
ärenden var det som bortblåst när tjejerna blev så glada när jag stod
där vid upphämtningen. Att sen ha följe med dem tills jag svängde mot
Holden & Paiges skola och de hemåt var så himla mysigt. Emily som konstant
ville hålla handen och Daniela som berättade allt om skolan, finaste tjejerna.

Sen gick jag och hämtade upp mina egna busfrön som var på toppenhumör.
Jag hade inte tid att gå hem mellan frisören och innan jag hämtade dem så
det blev att jag köpte snacks på 7eleven och det var de överlyckliga över,
alltid så spännande med något som inte är som vanligt såklart.
Efter skolan gick vi till en lekplats som ligger jätte nära oss, första lekplasten
detta år! och så kul och skönt det kändes verkligen, jackorna av på
oss alla och en timmes intevsiv "cookie monsters lek", underbart.

För att sedan toppa denna dag så ser jag att jag har fått post ifrån sverige när jag
kommer hem. Ett långt handskrivet super fint brev från fina Astrid! Det var såklart inte
planerat att det skulle komma på alla hjärtans dag, men det gjorde såklart hela
dagen ännu bättre. Brevväxling är på g kan jag säga! Tack min underbara vän.


mysigt & fint!


Happy Valentine´s Day! Chokladen gör mig sällskap framför
Gossip Girl just nu, sa jag att det var en fin dag? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback