Onsdag 19 februari 2011

vardagsliv

ja vad ska jag skriva om ? har i n g e t spännande att berätta,
i n g a spännande bilder att visa. vilken trist bloggare jag är.
men en februarivardag är ju inte direkt super intressant.
det är kallt som bara den, barnen går i skolan till halv 4.
Jag slappar, tränar, fikar, mina barn är super mysiga.
Farmorn är här nu och vi kollar Legally Blond, alltid lika bra film!
snart är det helg, woho det blir lite mer spännande, eller kanske
inte, vi gillar att slappa också (: jag längar så galet mycket till våren!

som svar på kommentaren i förra inlägget om de jag träffar här
bara pratar engelska så är svaret nej. Mina svenska vänner pratar
jag svenska med om vi umgås i en grupp med blandade nationaliteter
pratar vi såklart engelska så att alla förstår. annars pratar jag engelska
med vänner från andra länder & med folk man möter i butiker osv pratar
jag antigen engelska eller spanska som många också pratar här :)

hejhopp!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hejsan! Jag kom till min värdfamilj på Manhattan idag, ska vara här som Au Pair precis som du :) jag gick dessutom på Katte precis som du, avgångsklass 2010 - gick i Sp3e så du kanske har i alla fall en liten minsta aning om vem jag är. Om det skulle vara ok med dig så skulle jag tycka att det hade varit roligt om du kanske skulle vilja träffa mig någon dag över en fika eller liknande? Som sagt har jag precis kommit hit och känner i princip ingen - förutom en tjej från orientationen :P Hör gärna av dig :) // Emma

2011-02-11 @ 01:24:40
URL: http://emeleonora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback