Söndag 13 februari 2011

la cage aux folles

igår var planen att mina pappor skulle gå & ut äta och sen se en show,
jag skulle vara hemma och passa barnen. Men igår när jag satt i mina mjukisar
och var redo för en myshemma kväll kommer Howie och Cal och säger att
Howie känner sig för sjuk för att gå, och frågar om jag vill gå med Cal istället.
Jaa! En show på broadway vilken den än är nästan alltid bra, de som dansar och
sjunger är alltså så fantastiskt duktiga. Så jag hoppar in i duschen, Howie beställer
hem mat och vi käkar här hemma innan Cal & jag tar oss downtown för att se
la cage aux folles, det var en massa transvesiter i showen, haha! och den handlade
om en nattklubb där de dansade så det var mycket show! Kelsey Grammer hade huvudrollen,
han var gift med en av fruarna i the real housewives of beverly hills som det också
tittas flitigt på här hemma, hehe :) det var hur som helst en grym kväll!



igår fick jag även lite nödvändig shopping gjort :) jag jobbade några timmar
på förmiddagen sen körde jag lite up town shopping här omkring, fick tag i det
jag skulle. Fredagskväll spenderade hemma hos mig med mys i stora lass tillsammans
med Nathalie och Lisa samt en mängd nachochips och guacamole, mums!
Idag forsätter myset antagligen först med lunch och sen bio i min salong
tillsammans med Nathalie och Emma, en fin söndag!


Trenchcoat från CK och lite underkäder, bra inköp =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback