Söndag 6 februari 2011

Bilddagbok

Nu ska jag låtsa att min blogg har förvandlats till en bilddagbok
och berätta hur jag spenderade första delen av denna söndag.
Vid 11 klädde jag på Mirabel och stoppade ner henne i vagnen
och vi begav oss mot . .


central park, underbart väder verkligen! Strålande sol och en del
plusgrader, hur mycket folk ute och prommenerade och sprang som helst.
Jag hade träningskläder på mig och körde nån blanding mellan
powerwalk / prommenad / vagnkörning, det är så mysigt att vara ute och gå med
vagen, alla man möter tittar så glatt på den lilla, och hon var på toppenhumör!

Nöjd liten bebis i sin vagn, det måste verkligen vara super mysigt att åka vagn,
säskillt på vintern när man får ligga där inbäddad och bli körd. Vi knatade över
från upper west side till upper east side där hennes farmor & farfar bor.

tog en liten prommenad och kollade in den nya ralph lauren byggnaden som är
granne med farmor & farfarns byggnad, den är snygg och stilren som 17.

välkommen till upper east side

RLs masterpiece på madison ave.

fönstershopping.. vackert vacket.
efter lite upper east side häng prommenerade vi tillbaka till central park

vy över park avenu

det var nu lunchtid och vi gick till detta bruch/lunch/fika stället som har
ett kafe ungefär i mitten av central park, satt utomhus och njöt av solen!

dock hade de inte sin ordinarie meny eftersom det är vinter säsong så jag
tog en varmchoklad med en äppel och kanelmuffins, gooott!

den här lilla njöt också av sin lunch

sedan var det dags att prommenera hem genom ett snöigt central park,
men det smälte en hel del idag, heja våren!

Nu har jag hängt tillräckligt framför datorn och ska hoppa in i duschen för att sen
ta mig hem till petrick för super bowl sunday :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Pratar alla därnere engelska, även kompisarna du har träffat?:)

2011-02-08 @ 23:21:40
Postat av: Gjermundfanny

Very well done site! Please keep up the good work.

2011-08-23 @ 11:33:37
URL: http://gjermundfanny.blogocial.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback