Torsdag 17 februari 2011


Idag var jag med Paige på hennes "bok-fest" i skolan på morgonen.
Alla små första klassare läste upp sina titlar på böckerna det hade skrivit
sen minglade föräldrarna runt i klassrummet och läste böcker och hade
frukostfika, mysigt var det :). Gick hem och tränade och sen mötte jag
upp en tjej som heter Emma för lunch nere på union square, det var trevligt
men tyvärr fick jag plötsligt rusa till barnens skola för att hämta upp Holden
som inte mådde bra. Stackars liten kräktes ikväll och hade lite feber.
Nu är det handsprit och tvätta händerna i massor så att jag inte blir smittad.
Förhoppningsvis var det bara en engångsgrej för Holden, hoppas hoppas.

Jag spenderade dock hela dagen med Paige för Cal kom hem och stannade hemma
med Holden. Super härligt väder idag, säkert 15 grader och stålande sol, skön vind.
Vi hängde på lekplatsen vid skolan och sen gick vi till Whole Foods som har precis
allting i matväg känns det som och man kan köpa mat och äta i deras kafeteria.
Vi mumsade loss på cup cakes och hade en jätte fin dag :)

I morgon lovas ännu bättre grader, upp mot 18 grader och sol!
Dessutom är det fredag vilket känns härligt, sen är det bara helgen och början
av nästa vecka sen kommer min familj på tisdag! L Ä N G T A R (:


Paige med fokus på en cup cake :)

Kommentarer
Postat av: Catofilippa

good job please keep on the good work

2011-05-24 @ 10:31:27
URL: http://catofilippa.blogcorporate.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback