Lördag 15 januari 2010

Veckorna går!

så fort! Denna veckan har Nathalies kompis varit här och det
har varit mycket roliga men busy dagar. Vi har gjort en hel
massa mysiga saker, powerwalks, lunch, turistgrejer som
var nyttigt för mig och Nathalie eftersom vi är lite sämst på att
turista oss :) bio hos mig och shopping. Klassiska saker alltså! :)

Igår myste jag och Lisa hos mig, vi handlade mat och skulle sen
gå till Crubs för att handla cupcakes, och då hände det roligaste!
Jag och Lisa står och dividerar om vi ska ha en brownie eller cupcake
om vi ska dela eller inte osv osv. då frågar helt plötsligt killen bakom
kakdisken "are you guys a couple?" HAHAHA NEEEJ. vi är inte tillsammans.
det roliga var att jag hade precis sagt till Lisa på svenska "han kommer
säkert tro att vi är ett par som står här en fredagkväll och tjafsar om
vilken kaka vi ska köpa" efteråt kom vi på hur kul det hade varit
att lura honom att vi verkligen var ett par på riktigt, men han var
jätte trevlig och vi pratade på :) skooooj.

Paige har varit sjuk idag och igår, lilla stackaren. Har varit chill dagar.
Nu är mina pappor ute, hoppas inte de blir sena för hade verkligen
velat möta upp tjejerna och ansluta mig till en mysig barrunda.
well let´s see :)


jag och nathalie skuttar rundor på brooklyn bridge under en powerwalk
elin tog det här mysiga fotot! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback