Lördag 8 januari 2011

Brunch time



La Pain Quotidien är en typ av matkedja som inriktar sig på elologiskt
och hemma hembakat, och de har helt okey priser för en brunch.
Mötte upp brasilianska Jacki här på upper west för lite förmiddags häng
och mat, mycket gott och trevligt. Så härligt med såna vänner som man
kan träffa lite då och då och ändå ha jätte trevligt med. Hon hade också med
sig två vänner som var jätte trevliga, en från norge och en från tyskland, skoj =)


brunchgänget =)

på eftermiddagen sen jobbade jag, vilket inte var så jobbigt (:
jag och barnen gick till poolen vid 4, busade och hade kul. var för
ovanlighetens skull en hel del folk där och barnen hade jätte skoj.
när vi var tillbaka i lägenheten var klockan nästan 6 och då
åt vi, läste lite, kollade tv och sen gick de så fint och la sig.
Mina pappor är på fest ikväll så det blir en slapp filmkväll för mig.
tror jag ska ta ett bad först. sen lite glass och sätta på en film,
låter som en fin lördagkväll enligt mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback