Måndag 17 januari 2011

I love you too.



en av Holdens ca 17 teckingar och små meddelande från idag, väldigt sött. fast tycker nog han får
öva på sina happy faces, men man kan inte få allt :)

Detta har varit en lugnt helg, inga utgångar vill säga. Mys, mat och film med övernattning
med Lisa hos mig i fredags. I lördags jobbade jag lite, gjorde lite småärenden och
fynade nya träningsskor, fint! Söndagen bestod av lite barnpassning av Emily, Daniela och
Mirabel innan jag mötte upp tre pinglor vid namn Nathalie, Lindsay och Lisa här på upper west
för eftermiddagsfika och mysigt prat. Därefter tog vi tunnelbanan ner till Petrick
för tacokväll, mums, vi kan det här med tacos :) på toppen av det rundade vi av
med premiären av solsidan, det är verkligen så bra! får en och känna sig så
himla svenk dessutom, fint :)

nu är det måndag och det har nog varit världshistoriens längsta måndag eftersom
Paige är sjuk, sjukdagar är inte så roliga, inte när man har ett barn som är
lite sådär på gränsen mellan att vara sjuk och inte, och som vill åka rullskridskor
inomhus 24/7, nej tack. Ber en liten förbön att hon är frisk tills i morgon,
dels för att jag vill att hon ska må bättre, dels för att jag kommer klättra på väggarna annars :)

GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Birgeradine

Your site is best.!!! Be happy , have a nice day

2011-05-23 @ 10:14:26
URL: http://birgeradine.blogger20.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback