Söndag 9 januari 2011


 
en förmiddag men det här gänget känns väl inte helt fel ?
nej verkligen inte, för de är så mysiga och underbara.
hade gymnastik och chearleadershower, läste böcker och
bakade choclate chip cookies, och mös såklart loss med lilla
bebisen. Emily, Mirabel och Daniela <3

Därefter åkte jag downtown och mötte Lisa, Sophie, Nathalie och Elin.
Åt en enorm och mycket god sallad från vårt favoritställe, mumsigt värre.
Därefter åkte jag och lisa hem till mig, hyrde film och köpe mintchoklad.
hade planerat att se på film i biosalongen men den var upptagen pga barnkalas.
det blev film i mitt rum istället också m y s i g t :)
nu ska jag ta ett bad och kolla sex and the city, en fin söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback